Retail konference 2016


 

Web-Rooming kan drive trafik til din butik

Managing Director, Jan Sørensen, iRetail
Forbrugernes vaner er under forandring. Deres rejse starter med, at han eller hun støvsuger internettet for viden. Hvad betyder det for de fysiske butikker? Og hvilke krav stiller det til din digitale tilstedeværelse? På konferencen bød Jan Sørensen fra iRetail ind med svar på de afgørende spørgsmål med basis i bureauets omfattende Nordic Retail Buying Study. Han kom med konkrete input til, hvordan du bygger en effektiv Omni-Channel strategi, der imødekommer kundernes behov.
Download præsentation

Din forretning i en digital verden

Founder & Strategy Director, Michelle Du-Prât, Household Design UK
Household UK er retaileksperter. De bød ind med nyeste viden om, hvordan retailers med fysiske butikker imødekommer fremtidens kundebehov og fastholder deres forretningsgrundlag. Michelle Du Prat demonstrerede, hvorledes store europæiske retailers er lykkedes med at skabe en glat integration mellem fysiske og online butikker, og derved har løftet deres forretning.
Download præsentation

Udnyt at forbrugerne altid er på mobilen og optimér din forretning

Chief Digital Officer, Michael Ingemann, IPG Mediabrands Nordics
Nutidens forbrugere er forbundet som aldrig før, og det kan du som retailer udnytte til at optimere din forretning. Michael Ingemann fra IPG Mediabrands gav derfor inputs til, hvordan du kan integrere forbrugernes digitale og mobile adfærd i din strategi og fysiske butik. Det var med udgangspunkt i aktuelle og internationale trends samt brugen af og vigtigheden af data, der dannede grund for hans inputs.
Download præsentation

Hvordan ændrer shopping adfærden sig i en verden, hvor vi altid er online?

Client Service Director, Samantha Holland, IPG MediaLab New York
IPG Media Lab er Mediabrands’ kreative teknologi arm, der er på forkant med nye medietrends, og hvorledes disse trends kan aktivereres for kunder og forbrugere. The Lab delte ud af deres viden om forbrugernes ændrede vaner; hvordan du leder salg fra både online og butik ned af én og samme salgstragt, og hvordan det nye medieforbrug åbner for overraskende og interessante indkøbsmuligheder.
Download præsentation

Optimer din digitale strategi

Strategy Director EMEA, James Fairweather, Reprisemedia
Reprise Media er en specialenhed i Mediabrands-gruppen, der udelukkende arbejder med search, webanalyse og paid social. Craig Lister gennemgik via. cases, hvorledes dine digitale kanaler kan optimeres, så du afbøder tab af trafik og salg i butikken.
Download præsentation


Om iRetail
Dagens vært er iRetail, som er et retail-bureau drevet af særlig indsigt i detailhandlen. iRetail hjælper retailers med at optimere deres forretning på tværs af alle relevante forbruger touch-points. iRetail er del af den internationale bureaugruppe IPG Mediabrands, som også består af IUM, Marvelous, Mediaprint og Orion. Du kan læse mere om iRetails kompetencer og nyheder lige her på siden.